Om bestilling

Vi håper at du er/blir strålende fornøyd med produktene du har bestilt hos oss.

Når får jeg varene jeg har bestilt?
Vi har fast utsendelse tirsdag og torsdag. Avhenig av hvor sentralt du bor kan det ta 1-4 dager fra vi sender pakken til du mottar den. Dersom utsendelsesdagen havner på en helligdag vil varene normalt sendes neste virkedag. Dersom det forekommer avvik fra utsendelsesdagen vil du få beskjed om dette på epost.

Hvilken betalingsløsning bruker dere?
Betalingsløsningen vi benytter oss av er Stripe. Stripe er en svært sikker betalingsløsning for betalinger med kort, der alle data blir kryptert. Du trenger ikke oppgi personnummeret ditt for å betale med Stripe.

Kan jeg ombestemme meg?
Du har 14 dagers angrerett når du kjøper varer fra Naturlig Liv. Angreretten forutsetter at varen leveres tilbake i samme stand og mengde som den ble sendt ut. Dette gjelder også den emballasje produktene er pakket i.

Hvordan returnerer jeg pakken?
Det vedlagte angrerettsskjemaet (som du får på epost når du bestiller) fylles ut og vedlegges varen ved en eventuell tilbakesendelse. Melding om bruk av angreretten må gis til oss innen fristens utløp. Alle kostnader du har betalt for varen (herunder porto og oppkravsgebyr) vil da bli refundert. Eventuelle kostnader ved retur av varen refunderes normalt ikke. Du kan også laste ned angrerettskjemaet  her.

Hva skjer hvis jeg glemmer å hente pakken?
Dersom du ikke henter pakken din innen hentefristen på posten, vil den bli sendt i retur til oss. Hvis du forholder deg passiv, har vi ingen mulighet til å vite hvorfor pakken ikke er hentet. Du vil da ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven og mister dermed retten til å gå fra avtalen. Når ordren kommer tilbake som uavhentet vil den bli kreditert i sin helhet og varene lagt tilbake på lager. Vi vil sende deg en egen faktura pålydende porto to veier og et gebyr pålydende 250kr for å dekke våre kostnader i forbindelse med den uavhentede pakken.

Hjelp? Pakken min er rar…
Det kan naturligvis skje at vi gjør en feil når vi pakker varene dine. Varene blir pakket manuelt, og vi er dessverre ikke feilfri. Hvis varene du mottar ikke stemmer overens med det du har bestilt, så kontakt oss umiddelbart slik at vi kan rette opp feilen. Det kan også forekomme at varene skades under transport. Skulle dette hende er det smart å ta bilder av pakken slik den er når den mottas.

Smil fra oss

Del hvis du bryr deg:Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someonePin on PinterestShare on RedditShare on StumbleUponShare on TumblrTweet about this on Twitter